Sunday 30 October 2011

why do you smile like that?

hahahaha...lol
hari nie tiba-tiba je aku berasa sgt rajin nak meng-update blog aku nih!
yela~aku kan pemalas..lagipun bknye org nak follow/bace entry aku punn..hehe(jgn marah)
so tadi aku ter-usha member aku punye photos..so aku ter-inspired nak buat entry nih berasaskan/berdasarkan
gambo-gambo yg aku tgk td....
hehe#layann~
 demi and miley
 demi(again) and tom mcfly
 demi(as always) and taylor
 aah..demi lagi........and jb
 entry nie mmg dikhaskan utk demi pun....bersama lady gaga(lol)
 demi and selena the nastiest bitch
 akak twilight dan tetamu undangan jengjengjeng....demi lavato(suprise x?) 
taylor dihina

and...and..
last taw
hehe
mysti kena layan!
....
...
..
janji tengok taw...
huhu
.
..
...
....
.....
......
 huahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahua(rofl)

No comments:

Post a Comment