Thursday 3 November 2011

downfall of oneself

damn it.sekarang, aku sangat-sangatlah takde mood..dulu time ada masa taknak push, bila result da keluar..barula nak berjinak-jinak dgn subjek pre-calculus nie..hampeh tol la~tapi x sangka pulak yg nightmares yg aku very aware off  jadi kenyataan. subjek laen masalahnya dah cantik dah..3A 3B...tapi pre-calculus punya gred agak menyedihkan aku..im started very low..aku memang struggle ngan subjek ni dari awal...bayangkan ar aku dapat 0.2 something% from 1%..time tu,hanya allah jela yg taw perasaan aku.memang aku kecewa gila ngan diri aku nie.rasa cam bodoh giler ar time tuh..so start hari tu,setiap malam aku revise math ngan  member aku kat library...as a result, markah aku makin improve from one quiz to another~....~ sampailah chapter yg paling aku geruni iaitu trigonometry..yela~dulupun add math aku bukannya strong mana pun..tambah-tambah lagi, aku juz amek add math time form 5..nasib baek laa ngan support family and cegu add math aku...aku pass with less flying colours on add math...sekarang aku rasa menyesal gila sebab selalu tertido dlm kelas math..tp bukan apa arhh..lecturer aku ada aura tido which is not a good thing.so setiap kali kalau dia masuk kelas..jasad aku je dekat dlm kelas..tp roh aku dah sampai bulan daa...haha#x memasal je aku carik nahas part 2 nanti...yela!cer korang bayangkan..aku punya kredit hour next sem maybe 20 kot..pastu nak tambah lagi 3..so 20 + 3 =23
so terpaksalah aku berkerja extra hard part 2 nanti sbb kredit hour aku lagi tinggi dr yg x repeat paper...
tp memang betol pon ckp senior~ sape yg amek kos geomatik mesti separuh akan repeat paper punyalah..
tapi insyaalah...aku akan buat yg terbaik tok sem depan~nak salahkan org laen pon x boleh, sebab diorang x salah pun..its just me...ada sikap M A L A S...capital letter lagi.so akhir kata...berusahalah sehingga ke titisan darah yg terakhir..hahaha i mean janganlah menyesal selepas dpt result k..tapi sekarang bukanlah penamat bagi aku...ini cuma satu wake up call untuk aku yang selalu dalam keadaan sub conscious...

btw..aku tayangkan slip ini bukanlah nak menunjuk-nunjuk..tapi utk pengajaran kpd diri aku dan muka-muka repeat..hehe

No comments:

Post a Comment