Tuesday 22 November 2011

holy molly

wahh! apesal pulak gambar molly ni sesat kat dalam blog aku?pelik~_____~(hik3)

actually aku rindu la nak berblogging~
yela#sejak masuk uitm balik...aku takdek masa langsung nak mengupdate entry2 baru yg menarik....
hehe...macam la sebelum ni syiok sangat!
okay.....
aku juz nak cerita pasal minggu nih!
dari isnin sampai rabu nie...
juz 3 kelas je yg x cancel...(fuahhhh)
yess..im not lyin'
benda camni mmg biase ar kalau minggu2 pertama kuliah!
mesti cancel punye!tp yg buat aku geram~
lecturer x bagitaw langsung diorang x datang!
damn...menyusahkan aku je bgn pagi2...(setiap hari)
pegi kelas....lecturer haram tak nampak bayang!
lecturer buat kami stress je(tapi dalam hati suka-__-)...
lebih kurang camni laa!tapi lain sikit...eh!lain banyak...x!sikit je...

dan
........
......
yang
paling
pentinggggg sekali....
aku stuck kat dalam cc sekarang 
sebab
damn it..dala aku tak makan ape pun pagi tadi
minum pun x..
memang lapar giler r!lapar tahap KANIBAL 


hujan lebat pulak#
juz nice....

No comments:

Post a Comment