Wednesday 2 November 2011

boboi boy(captain malaysia)

selamat pagi kepada reader yg sedang mengusha diwaktu pagi,selamat tengah hari kepada reader yg menyelinap di tengah hari,selamat malam kpd reader yg mengakses blog saya di sebalik hari yg gelap....oppsss,hahaha
okay,disini,saya bucks bd(nama rekaan kendiri) ingin menengahkan suatu kisah yg membakar semangat para belia dinegara malaysia yg berbilang kaum yg hidup bersama-sama sejak suatu hari dulu hinggalah ke saat ini(cehhhh)...dengan ini saya dengan berbesar hati ingin ber-sharing satu gambar yg sgt,amat,tersangat-lah membakar semangat diri ini untuk membuat satu anjakan paradigma(gile arhhh)....ini gambarnya~
epik bukan>hahahahahaha~nantikan kemunculannya dipawagam bermula 22 julai disegenap ruang shopping complex dimalaysia yg ada cinema...woohoooooo.tapi kat gambar nie mata aku memang melekat kat rosmah je...dengan rambut kembang dia tue...hahaha, x boley bwak blah(hik3). dia sangat-sangatlah outshining semua orang. even najib pon..sadis betol
okay...last..last.....
tetibe je aku rase tergedik hati nak berpantun...hehe


askar wataniah dimedan perang,
askar mainan diruang tamu,
rasa dihati ingin gaun vera wang,
amboi cik rosmah kemain lagi kamu.


No comments:

Post a Comment