Friday 18 November 2011

insomnia iridium nervosa

laziness brings to flagging, flagging leads to sluggish, sluggish = lethargic,lethargic definitely will snooze my day, snoozy making me somnolent,somnolent = sloth   -_______-"
blah blah blah......

pagi guys, actually tajuk diatas langsung takdek kene mengena ngan apa yg aku nk update kali nih..memandangkan student2 uitm dah bercuti-cuti malaysia agak lama. so, 21 nov nie adalah tarikh keramat bagi kitorang-kitorang yg nak masuk sambung study for futher semester..memandangkan budak-budak sekolah(tidak mengira kebangsaan/atau menengah) dah bertungkus-lumus memerah otak diorang utk final exam yg sudah berlalu...and + dpt duit rm100...membuatkan aku jeles lantas menjadikan aku manusia yg lebih bermotivasi utk tidak kembali ke uitm perlis(hahahaha-________-)..i mean like seriously..dah la aku kena repeat paper..pastu, ramai member aku yg quit uitm semata-mata nk jdik nurse,cikgu,pencuci tingkap,etc(bwahaha) membuatkan aku kurang bersemangat nak tempuh sem 2 nih..nie gambaran aku utk part 2 nih:

 kedudukan kl dan perlis yg sangat jauh....
membuatkan hati berasa panas dan badan menggigil kebekuan sepanjang trip bas
 -_______________-  -________________-  -_________________-  -_________________-
 and it leads to these (shown above) complication of lazy disease. 




who said we could've had it all..hell yeah, just rolling in the street with adelegimanation in your mind

No comments:

Post a Comment