Friday 14 October 2011

albino indian ringneck

nak lagi!
haaa..memperkenalkan albino indian ringneck.inilah makhluk yg aku ckp2kan kat last entry aku.diorang nie exotic giler kot.x pernah aku tgk binatang yg nmpk macam ayam selain dr ayam dan keluarga kembangannye.x berbulu,mate merah,cam dinosour pon ade gak (hahahaha,evil laugh).tp walaupun die exotic dimate aku.mesti korang geli geliman tgk binatang yg seumpama sudah sedia utk digoreng didalam kuali dengan menggunakan minyak saji herbaponi#tp tgk lame2 comel gak die nie..tp x kan same level ngan kucing2 aku yg sgt2lah lebih elevated dr spesis die nie.n aku lg satu spesis albino yg sgt lain dr yg lain cam die nie terang-terangan aku ckp mmg payah nk jmpe!klu manusia albino aku x pernah jmpe.inikan pula parrot yg pelik cam die nih.....btw burung yg kt bawah tue mak beliau

No comments:

Post a Comment