Sunday 16 October 2011

transformer atau transformasi@metamorfosis

huhuhu#sedih giler hati aku doe....yela ade ke patot abg aku format pendrive aku~aiyyy2(no komen# kang mcm2 bnde keluar).taw x sume bnde2 penting,aku simpan kat pendrive tu jeh#so sume gambar dan kenangan time sekolah menengah dr form 1 sampai form 5(segelintir....hahah) musnah hanye dengan satu klik.tp ade la jgak gmba time form 4 cket and form 5 bnyk cket kt facebook aku(alhamdulillah...)

so tadi aku dah cube bkak myspace aku...tp bagai malang jatuh ditimpa tangge...aku x bley nk akses acc myspace aku coz da kne block...huhu#so akhir kata tgklah transformasi muke aku dari form 4 smpai msok uitm
layan~
 akhir tahun form 4(dr kiri: aku,jaz,ayad,aliya,fatin,ain)takde dlm gambar,aidil n ajeerah
aku,aidil,ayad,aliya,fatin,jaz(kt belakang)takde dlm gambar,ain n ajeerah(again)

form 5 a.k.a tingkatan 5
                                                             bersama yusop dan arep
                        graduasi,jgn tanye kenape muke aku camtu sbb time tuh panas giler n aku silau
                 susun meja n kerusi +majlis restu ilmu pelajar calon spm 2010 pada 19 november 2010
 bersama tika n cegu idayu kesayanganku a.k.a guru kelas(ajar sejarah).die selalu marah aku coz sj aku asyik fail...hehe#kredit to aina(the photographer)

uitm(part 1)
                                   geomass sport day..yayy!aku menang banyak hadiah
            bersama my dear putri kat academic height..gmba nie kontroversi aww atas sbb2 yg tertentu..hehe
                                    as soon as habis je kelas math,teros snap gmba nie.hik3
bilik akak....
                                                   hari raye kedua kat rumah atok sedare
                                                                          yuppppp
kitorang memang camni

so ni jela yg aku dpt bg kt korang....antare gmbar2 yg masih selamat disimpan...yg dah musnah tu tinggal dlm kepale otak jela~

aku sure giler r korang mysti pernah dga pepatah yg berbunyik(cewahhh)''patah tumbuh hilang berganti''..tapi kalau bende tue da takde kt dlm dunie nie...camne aku nak ganti blk...adakah dengan memprintkan gmbar2 yg terbabit menggunakan printer melalui otak aku...sememangnye jawapan die berbunyik camni plak
 ''HELL NO''

so kesimpulannye@tuntasnye@konklusinye...jagelah pendrive korg seperti menjage hati mak bapak korg......
(perumpaan yg paling terok sekali yg pernah tercipta)hahaha

No comments:

Post a Comment