Friday 14 October 2011

sejarah malaysia

sengal la.tak tahu nak mule camne!okay,nie adalah entry pertama aku.dan juga blog terulung aku selepas tumblr milikku tak menjadik sebab bz dengan assignment yg berlambak lagi bersepah.tumblr aku satu tragedi,so aku dah berkurun jugaklah tak membuka acc tumblr yg dibiarkan tuh.atas desakan orang ramai (cehhh),aku akhirnya berjaya dengan flying colours buat blog nih.korang tak payah ar nk komplen2 pasal page aku yg x lawa nie (sangatlah merendah diri*) sebab blog nie still dalam construction (buat ayat power lak).so untuk hari-hari pertame memblogging nie,aku mungkin-lahh (bajet x confiden jea)  hias-menghiasi blog aku nie agar menjadi sebuah blog yang bergune kpd nuse,bangse,dan negare (asal la aku suke mencarot nih!)
aku nak citer cket pasal pengalaman aku nak time nak register blog nie tadi.hahaha#(tetibe je emo).kejadian nie sangatlah TAK boleh bawak blah n sangat tragis sebab time aku isi e-mel address,aku dengan penuh keyakinan aku taip alamat rumah aku.at first aku cam pelik gak ape kene-mengena blog nie ngan rumah aku!
tapi lepas aku bace balik descriptionnyee,baru lah aku sedar yg  mate aku tersparrow.haha#.nie kalau bwat eye test mahu power mate belah kanan aku 1000.kenape mate kanan JE yg rabun pon aku tak tahu,aku taip ikot sedap tangan je.klu rase cam ayat bes aku letak lah.hik3~so adios #aku nak g masak nasik goreng at approximately 2.40 am,(gambar kekanak diatas tidak ade kaitan dengan hidup atau mati dan takde kaitan langsung dengan aku dan kucing2 aku yg kat bawah nie)







No comments:

Post a Comment