Monday 17 October 2011

extraterrestrial

salam satu malaysia semua...
ihsan dari beritasemasa.com

ohhh god...aku dah kehausan idea...sume ayat dramatik aku dah hilang dr ingatan aku!so layan jela gambar yg tersedia dihidang~
kebosanan + keboringan = gila

so aku nak citer siket pengalaman aku 1st time balik rumah naek bas yg agak ekspres.so bile bas tu da sampai...aku punn mengambil segala peluangku utk menggagahi segala kudratku utk  menaiki bas tersebut..tapi malang tidak berbau,aku telah ditakdirkan utk ddok seat bersebelahan dgn cik temah(istilah baru utk acik2 yg super annoying).korang taw x sepanjang bas tu jln dr terminal kangar sampaiiiilah ke hentian jitra..acik nie x abes2 tnye soalan kt aku laa...citer pasal anak die la,yg die berjaya naek bas tuh walaupun dpt tiket free last2 minute...and i was like''are u a walking talkie''...menderau darah aku die citer pasal barang kemas die...ok stop#

sori,kamera handset i x hd
pelancong siam dan abg kacak menghiasi panaroma yg indah nie
untuk sekalian lagi,abg kacak terpapar di kamera ku ini

so,himpunan2 gambar kat atas nih plak adalah hasil perjalanan kl-perlis....gambar diatas telah disnap dengan jayanya kat butterworth,penang,

dengan tuah yg aku miliki,aku sampai kat satu tempat yg sgt excuisite disertakan dgn mase yg sesuai...yeppp
bas tu lalu jalan sebelah pantai kebetulan time sunset...sangat2 gorgeous....abg dpn tuh semak je kann? 





No comments:

Post a Comment