Saturday 15 October 2011

hobi saya:photography

ape itu fotografi.foto membawak mksod gambar grafi pulak perkataan yg sangat common digunakan selepas kata dasar.

contohnye foto+grafi = fotografi, kali+grafi = kaligrafi ,bio+grafi = biografi....

huahuahua,gile serong ajaran aku nie.boleh terbatal ilmu fotografi aku.hik3~ok,Photography is the artscience and practice of creating durable images by recording light or other electromagnetic radiation, either electronically by means of an image sensor or chemically by means of a light-sensitive material such as photographic film#ihsan dari wikipedia


kenape aku sangat suke fotografi?entah lah!padahal time kecik2 dulu mmg sgt pantang kalau nmpk kamera,konfom aku cabut bagaikan mengambil seribu langkah (ayat kak temah) sbb aku anti giler ngan kamera.maybe disebebkan kerendahan diri-an ini + muke yg x comel (serius)


dengan bergambar aku boleh jadik karakter atau org2 yg aku nak.sky is the limit(ciplak ayat step 3d).and aku gak rase cam dpt melihat dunie dgn pandangan aku sendiri.aku selalu harap nak jdik photographer.tp frankly aku langsung takde bakat nak mengambik gamba2 manusia,binatang mahupun pokok-bakau.(ayat nak dramatik je)




yang kat bawah nie antare barangan yg menjadik idaman aku~__~


nie plak gambo2 ihsan dari google yg ade sangkut paut ngan fotografi
 fashion photography
                                                             nature photography
 fab ad campaign:burberry,spring / summer 2008
                                                                digital photography
 high speed photography
                                                                        lomography
                                                                 editorial photography


yg nie plak gmba yg aku amek




                                            

No comments:

Post a Comment