Friday 14 October 2011

apakah disebalik maksud bck awan albino

dalam banyak2 name.kenapekah aku memutuskan utk memilih bck awan albino.nak taw rashianye!camni~bck tue short term name aku.alkisah lah seorang manusie bername bucks bidin (wahhh!betol ke name aku tuh) hendak bermain bowling kat mid valley.ok,pstu aku isi laa name aku kat monitor touch screen tersebut (uisshhh,speaking!) aku taiplah buck..tp secara tibe2 je huruf 'u' hilang entah kemanaa~tapi yg pelik memelik dan menpeliknye!aq suke plak "bck'' tue.rase cam match gile ngn personaliti aku yg gile nih.okay,kenape awan albino plak yg menjadi pilihan dihati ini.camni~aq nie student geomatic (wahhhhh#),so setiap minggu ade fieldwork yg kene,harus a.k.a wajib dibuat.so nak bwat cerite....ishh susahlah.pendek cerite kalau aku nak target r.o (reference object) mysti melilau sampai ke langit and pernah sekali membe aku dengan semangat waja gile target poles yg bersignboardkan "jalan satu hala''.hehe#klaka kot.kata freshies~ok.cukup pasal poles.dengan kelebihan yg ada kat theodolite yg sangat mahal hargenye tuh (rm9000 kau) aku n kawan2 aku konfiden je nk cerap anak bulan time tengahari bute2 (cam sengal).kononnye nk crik anak bulan la,observe horizon laa...las2 tengok awan jee..pastu yg albino nie saje aku letak cos aku suke indian ringneck parrot versi albino yg agak mahal dari biase. (normal rm 800,albino rm1000 kot).so combine2 perkataan2 yg sudah dimentionkan seperti diatas maka lahirlah BCK AWAN ALBINO.aku rase cam takde makne.tp ade makne klu diasingkan perkataan2 tuh.


                                                                              +



                                                                               

                                                                          +
                                                                             

No comments:

Post a Comment