Friday 25 November 2011

contest candid time


oh lomo!lomolomolomolomo.....
ok guys....aku just nak report kat korang yg td aku baru je meng-skodeng entry-entry baru kat dashboard aku nih..
then aku dengan tak sengajanya, ternampak satu contest yg dengar cam syiok gitu!
at first, aku tengok tajuk pun dah menarik dikalbu...lepas singgah blog si inventor nih...lagi la aku nak masuk contest ni...nak taw x nape aku gile sgt ngan contest ni!cer teka.....adakah kerana duit?kemasyuran?dapat jumpa lady gaga(ewww) atau dapat date ngan rosmah mansur(double eww)?
....
....
hell no!ofcoz la pasal hadiah lomo tu...aku kan sejak dalam rahim lagi udah bercita-cita nak jadik lomographer!
hehehe...ok. stop#
gambar ni practically diambik time kitorang didalam balak''sungai rejang flumeride''...haha!sempoi siakk ride nihh-______- sumpah syiokk gilekebabeh lah!so...kepade kak muna..klu x nmpk muka saya boley la pakai kanta pembesar..kalau still x nmpk!banyak-banyakkanlah makan bawang putih*..hihi-_____-
btw aku yang dekat depan sekali, baju hitam, yang muka cam mintak pelempang tu k!btw, gambar ni serius candid! p/s: kalau tengok gambar saya nie!please jgn gelak aww!

-.......-"
-_____-
~_____~
peace
nah...aidil apiq,fatin athirah

No comments:

Post a Comment