Wednesday 2 November 2011

kim kardashian cerai talak ****


yeahhh...halo peeps
setelah 72 hari berlangsungnya ikatan yg suci dan tidak ternafi akan ke-glamor-an perkahwinan beliau dan suami tercinta.akhirnya,istana yg dibina oleh kim dan kris...kini sudah retak dan sekaligus akan roboh dek ditiup taufan masalah rumah tangga.

haha...aku dah agak daa....
mysti dorang cerai punye...lagipun aku ade gak dengar-dengaran dorang punye rumour yg diorang nih tgh on crack...aku ingat tabloid jela~
last-last, cerai hari isnin or ahad...hikhik3
not so happy ending kan~
da la wedding die meriah x hengat
boo ya~
such a big fat pembaziran of money~
baek dorang derma sume duet tu kat orang miskin ke~kat aku ke(hehe)
lg bagus kan..kan?mari tengok bukti yg sekaligus membenarkan statement saya adalah benar belaka(hehehe)

yang paling penting!buat susah-susah je kaum kerabat  dia bagi hadiah2 berupa blender,pinggan mangkuk,kuali chef wan(haha) dan sebagainya~hehhhh
huhgghhh...kim you annoyed me!


so,disini aku ingin mengongsi apa yang terbuku kat hati si kim nie...jums layan~
so apa korang rase~
hmmm..pada pendapat aku laa...aku tak caye apa yg dia tulis...dia kan drama bitch...always wanna be the centre of attention

lagipun kan dia suka klepet member die kat cerita kardashian tue...haha~
so akhirnya,begini lah jugak pengakhirannya~
 so,marilah kita bersama-sama flashback balik gambar-gambar zaman dia muda-mudi dulu bersama kris~


kesimpulannya ialah,kim is such a perv...gedik dan mengada-mengada!tp yg pastinya perkahwinan kedua dia nie lagi sekejap durasi pernikahan dari yg pertama..hehe!memang bwak mesej yg buruk kat public
huahuahauhuahuahua~__________________________________________~lol

No comments:

Post a Comment